Despre mine şi blog

Pe acest blog voi scrie poezii pe loc în legătura cu cele mai interesante filmuleţe de pe youtube,în fiecare zi noi nouţe şi dacă se poate să fie şi din România,dacă nu asta e.Sper că sunt primul în online care am avut ideea asta,să postez filmuleţul însoţit de o descriere în poezie a lui.Sper să mă fac plăcut.

Eu mă numesc Stângaciu George Răzvan,locuiesc în Moineşti judeţul Bacău şi cam atât aici.Din primele luni de când am cunoscut internetul am încercat încet încet să-mi fac o mică pagină care să fie lovita măcar de un mic succes şi să pot primi păreri ,să-mi fac prieteni sau vizitatori.Ce să mai zic... momentan lucrez cu un "puişor" de notebook hannspree de 10.1 inch,1 gb ram,hdd 160,video integrat.Mai am şi un calculator mai vechi pe care nu prea îl mai solicit decat la unele nevoi.În curând sper să urmeze să-mi achiziţionez o camera foto de înaltă calitate.Lăsând astea,am pus mâna pe treaba şi scriu pe blog de pe 18 februarie 2011.

De ce mai scriu şi cu prostioare?
Pentru că pentru mine blog inseamna libertate in exprimare şi nu numai.

Ce-mi doresc momentan?
Să-mi cumpar o camera foto Fujifilm FinePix S1800şi un Apple iPAD .


Ai posibilitatea sau ocazia să mă susţii?
Cumpără folosind linkul meu de la eMAG: produse electronice de toate neamurile .

Mersi anticipat!